miercuri, 5 august 2009

Banane glazurate inghetate

IMG_4855

Ce idee ingenioasa si deosebit de racoroasa! Am gasit reteta asta aici, am incercat-o si mi-a placut. V-o recomand pe timp de canicula, va racoreste instant ;)

Timp: ~3h

Portii: 2-3

Ingrediente: 1 banana, 50g ciocolata, 1 lingurita unt, nuci si nuca de cocos pentru decorat, betisoare de frigarui sau scobitori

Mod de preparare:

IMG_4768

Taiem banana in 6-8 bucati, infigem un betisor/scobitor in fiecare bucata si dam la congelator.

IMG_4771

Intre timp topim ciocolata cu 1 lingurita de unt.

IMG_4766

Eu am pus ciocolata si untul intr-o punga, am pus punga intr-o cratita cu apa fierbinte si am tinut pe foc la minim pana s-a topit ciocolata.

IMG_4770

Am pus apoi punga intr-un pahar/cana, am dat marginile peste gura paharului si am trecut fiecare bucatica de banana prin ciocolata apoi prin nuca macinata sau prin nuca de cocos.

IMG_4772

Eu am dat jumatate prin nuca si jumatate prin cocos. Mai puteti folosi si alune maruntite, fistic, biscuiti/covrigei dulci sau ce mai aveti prin casa.

IMG_4773

Le asezam pe o farfurie pe hartie de copt si le dam la congelator pentru 2-3 ore. Ideal ar fi sa aiba suficient loc incat sa nu se atinga intre ele. Eu nu prea aveam loc in congelator si le-am cam ingramadit pe un platou mai micut :P

IMG_4847

Foarte aspectuoase si racoroase. Daca va plac bananele reteta e super.

IMG_4858

In sectiune:

IMG_4871

Bun, bun!

IMG_4863

Pofta buna si racorire rapida!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails