joi, 15 iulie 2010

Milkshake cu banane şi îngheţată

IMG_4293_

Să vă explic cu ce ma delectez eu seara când e cald şi am doar chef să mă relaxez pe şezlong în grădină… Iau o banană, un pahar de lapte, nişte îngheţată şi-mi fac MILKSHAKE  ;)

E senzaţional de răcoritor şi aromat, trebuie să îl încercaţi.

Timp: 5minute

Porţii: 1-2

Ingrediente: 1 banană coaptă, 250ml lapte rece, 2 linguri generoase de îngheţată rece bocnă (eu am avut de caramel cu biscuiţi), miere sau zahăr (dacă chiar vă place mai dulce), mentă proaspătă

Mod de prepatare:

Milkshake-ul se face cât ai zice…milk.

Arunci banana, îngheţata, menta şi laptele într-un recipient înalt sau chiar în pahar…

IMG_4286_

… şi-i dai cu blenderul vreo 2 minute până striveşti totul. Şi cu asta gata, ai milkshake.

IMG_4296_

Şi ce-ai să te mai bucuri când ai să sorbi relaxat(ă) din băutura asta răcoritoare visând la vacanţă, asta dacă nu ai avut deja parte de ea şi acum eşti la capitolul depănat amintiri ;)

Buun, să vă explic acum şi cum fac eu când nu am îngheţată în casă. Iau două linguri de gem sau dulceaţă le pun într-o pungă (de preferabil din acelea speciale pentru congelat că nu se lipesc de conţinut) şi le dau la congelator până se fac bocnă.

Sau mai fac într-un fel. Dacă cumva am fructe proaspete şi nu mai am chef să le mănânc ca atare, ca de exemplu căpşuni, pregătesc un gem instant. Adică: tai fructele în bucăţele mici şi le pun într-o crăticioară pe foc împreună cu câteva linguri de zahăr. Le dau în câteva clocote până se înmoaie (nu mai mult de 5 minute), le răcesc şi repet faza cu punga şi congelatorul.

Cred că v-aţi prins de idee. Fiţi inventivi şi folosiţi inteligent tot ce aveţi la îndemână ;)

IMG_4368_

Aşa arată varianta cu gem instant de căpşuni congelat.

IMG_4371_

Bun rău…

IMG_4372_

Vă încurajez să nu renunţaţi la menta din conţinut, îi dă o aromă inedită ;)

IMG_4384_

Degustare plăcută!

8 comentarii:

  1. la inventivitate nu te intrece nimeni
    sunt curioasa ce retete vei mai inventa
    am mai spus ca iti citesc retetele deseori pentru a ma relaxa si pentru a ma incarca cu energie pozitiva
    multe retete le-am pus in practica si au fost superbune
    iti doresc numai bine pa, pa

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Maria, te pup!
    O zi superba iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu sa fac o data un milkshake de banane cu ciocolata si nu prea mi-a iesit. Poate o sa-mi iasa reteta asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merge si cu mini tocator?:-/

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails