vineri, 8 ianuarie 2010

Eliche alla caprese

IMG_1921_

Am primit de curând cu împrumut de la vecinii mei o carte cu multe reţete italiene de paste. Noi adorăm pastele, aşa că mi-am propus să pregătesc din când în când câte ceva interesant din această cărticică. Cum meniul de sărbători a fost mai mult sau mai puţin copios, se impune o alimentaţie mai uşoară, ideal fără carne ca să reintrăm în ritmul normal ;)

Am ales această reţetă de spirale caprese tocmai pentru că m-a uimit simplitatea ei, şi pentru că în general salata caprese e una din preferatele noastre aşa că alăturarea ei de o porţie de paste nu poate fi altfel decât fericită.

Să vedem…

Timp: ~15min

Porţii: 4

Ingrediente: 500g roşii cărnoase, 250g mozzarella, 1 căţel de usturoi, 10 frunze de busuioc proaspete, 500g paste spiralate, 6 linguri de ulei de măsline virgin, sare, piper proaspăt măcinat

Mod de preparare:

Spălăm roşiile şi le tăiem împreună cu mozzarella în cuburi mici.

IMG_1912_

Eu am preparat reţeta pentru 2 persoane aşa că am redus cantităţile la jumătate.

Curăţăm apoi usturoiul, îl dăm prin răzătoarea mică sau îl tocăm mărunt, spălăm frunzele de busuioc şi le rupem bucăţele cu mâinile.

Între timp fierbem pastele “al dente” în multă apă cu sare în jur de 8min. Le scurgem bine de apă fără să le clătim şi le aşezăm într-un vas.

IMG_1913_

Adăugăm uleiul de măsline virgin, usturoiul ras sau tocat şi amestecăm uşor fără să zdrobim spiralele.

Aşezăm pastele în farfurii, adăugăm roşiile, mozzarella şi busuiocul, asezonăm cu sare şi piper după gust şi obţinem…

IMG_1930_

Dacă doriţi, puteţi stropi cu puţin oţet balsamic, nouă ne place să îl adăugăm la salata caprese aşa că am încercat şi aici şi a fost totul delicios…

Buon appetito!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails