joi, 16 iulie 2009

Snitel din piept de pui

IMG_4697

Snitelele sunt banale e adevarat dar poate o fi de folos cuiva reteta asta de snitele :P

Adevarul e ca in ceea ce priveste modul de preparare “cate bordeie atatea obiceie”…

Eu le fac asa:

Timp: 15min

Portii: 2

Ingrediente: 1 piept de pui fara piele si oase, 1 ou, 1 cana mica de faina, sare, piper, ulei pentru prajit

Mod de preparare:

Spalam pieptul de pui cu apa rece, il zvantam bine cu servete de hartie si il portionam. Eventual mai batem un pic cu ciocanelul sa se fragezeasca carnea. Presaram putina sare si piper pe carne si apoi o trecem o data prin faina, o data prin ou batut, inca odata prin faina si inca odata prin ou batut. Apoi prajim in ulei incins pe ambele parti.

IMG_4698

Ei astea-s snitele mele :P

Pofta buna!

Un comentariu:

  1. foarte bune snitzele tale yami!!!si eu fac la fel doar ca in ou pun si putin lapte ii da un gust mult mai bun si deasemeni faina ca si cum ar fi compozitia pentru clatite!asta am invatat-o la mama unei prietene de ale mele care are niste retete super bune

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails