sâmbătă, 4 iulie 2009

Crutoane pentru salate

IMG_4588

Eii… asta nu-i o reteta, e o idee buna pentru dichisit salatele de orice fel.

Fiind ca e vara, e soare si seara am program de plaja in gradina … :P… am trecut pe salate… nu mai gatesc mancaruri seara ci fac cate o salata proaspata de legume ;)

Asadar, mi-am facut dressingul vinaigrette prezentat anterior si un castron mare de crutoane rumene din care arunc cate un pumn peste salata la final … un deliciu…

Timp: 30 min

Portii: crutoane pentru o luna ;)

Ingrediente: paine veche de 2-3 zile (baghete, batoane, … ce mai aveti prin casa)

Mod de preparare:

E neaparat nevoie ca painea sa fie putin invechita (2-3 zile) pentru ca altfel nu se poate taia patratele mici si uniforme si nici nu vor iesi crutoanele atat de crocante.

IMG_4569

Eu am avut prin casa 3 bachete (2 albe si 1 integrala) pe care le-am tinut 3 zile in dulap sa se invecheasca. Le-am taiat in doua pe lungime si apoi am taiat cubulete cat mai egale intre ele.

IMG_4570

Am pus cubuletele in doua tavi si le-am dat la cuptorul incins la foc mic.

Le-am lasat vreo 20min, pana au inceput sa se rumeneasca.

IMG_4575

Am scos tavile din cuptor si am lasat crutoanele sa se raceasca bine in tavi inainte de a le depozita intr-o cutie.

IMG_4582

Au iesit o multime de crutoane crocante si gustoase care imi vor insoti salate timp de mai bine de o luna de acum incolo ;P

IMG_4584

Pofta buna la posmagi!

PS. Dar muieţi-s posmagii? :)

Un comentariu:

  1. In caz de regim este solutia ideala pentru micul dejun. Poti sa incerci pe tot parcursul zilei daca iti plac. Eu asa am facut si am pierdut mai mult de 6 kg rapid :D.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails