marți, 22 martie 2011

Pesto de rucola

IMG_2732_

E primăvară, deci să ne bucurăm din plin de tot ce e verde, atât în jurul nostru cât şi în farfurii. Nu ştiu la voi cum e dar eu când văd verde în farfurie îmi sclipesc ochii. Aş mânca din priviri o tartă cu spanac, o mâncare de urzici cu usturoi (ah ce mi-e poftă…), o mâncare de ştevie, o porţie de paste cu sos pesto…mmm…

Aşadar, pentru azi vă invit să degustaţi din priviri sosul pesto de rucola ;)

Rucola e o buruiană care seamănă puţin cu frunzele de păpădie. Se foloseşte în general la salate, e absolut delicioasă. Dacă o găsiţi prin pieţe nu o ocoliţi.

Timp: 5 min

Porţii: 4

Ingrediente: 2 linguri de seminţe de pin, 2 linguri de parmezan ras, 2 căţei de usturoi, 2 mâni de rucola, 50ml ulei de măsline

Mod de preparare:

Treaba-i cât se poate de simplă.

IMG_2721_

Băgăm totul la mixer şi tocăm până se face o pastă.

IMG_2723_

Simplu nu?

IMG_2738_

Fierbem repede nişte paste şi le amestecăm cu acest sos delicios. Aşadar, paste cu sos pesto a ieşit ;)

IMG_2743_

Le mâncăm aşa simple sau ca şi garnitură pe lângă o porţie de creveţi în sos de usturoi, o bunănate!

IMG_2752_

Mai adăugaţi supliment de parmezan dacă vreţi, nu strică niciodată puţin mai mult ;)

Poftă bună!

2 comentarii:

  1. Haha am ras de-am pocnit cand am vazut ca i-ai spus "buruiana" :) Chestia este ca ai dreptate, iar adevarul este ca buruiana asta face un pesto minunat :) Eu o ador in salate pentru gustul usor amarui pe care il are.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails