joi, 29 decembrie 2011

Curmale umplute cu brânză albastră

Curmale umplute cu brânză albastră
Vă mai dau o idee de aperitiv festiv ideal pentru masa de Revelion ;)
Aceste curmale umplute cu brânză nu numai că sunt extrem de uşor de făcut dar contrastul dulce-sărat este cu totul si cu totul deosebit.
Stiu că brânza albastră gen Roquefort nu e aşa accesibilă dar nu descurajaţi, merge de minune cu o brânză de burduf sau telemea dar să fie de cea mai bună calitate.
Timp: 10min
Porţii: 4-6
Ingrediente: 16 curmale, ~100g brânză albastră, 8 scobitori
Mod de preparare:
Cred că v-aţi prins deja cum am umplut curmalele nu?
Am tăiat curmalele pe lungime şi am scos sâmburele. Am îndesat apoi brânza sfărâmată cu furculiţa şi le-am înşirat pe scobitori. Delicios!
Un An Bun să aveţi!

3 comentarii:

  1. E cumpana dintre ani! Sa privim inapoi cu iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, si in sus cu recunostinta! Un An Nou plin de bucurii si impliniri! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu am mancat asa ceva, dar datorita voua am sa fac cat de curand. Va multumesc pentru reteta si va doresc pofta buna.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails