duminică, 16 ianuarie 2011

Negrese cu ciocolată ~ Brownies

IMG_6002_Vă ademenesc cu nişte negrese fabuloase cu ciocolată şi nuci…

E drept că s-au terminat de mult, de pe la Crăciun mai precis ;) dar au fost aşa de bune că am impresia că le voi reface cât de curând.

Timp: ~50min

Porţii: 6-8 pers (~40buc)

Ingrediente: 300g miez de nucă, 250g ciocolată neagră, 150-200g unt, 4 ouă, 75g pudră de migdale (migdale decojite şi măcinate), 75g făină, 190g zahăr, 1 liguriţă praf de copt

Mod de preparare:

Cantităţile sunt pentru o prăjitură mare pentru 6-8 persoane, puteţi împărţi totul la jumătate şi folosiţi o tavă mai mică dacă vi se pare că iese prea mult, aşa am făcut şi eu ;)

Tăiem ciocolata bucăţele şi o punem la topit împreună cu untul într-o crăticioară aşezată în altă cratiţă mai mare plină cu apă şi puse pe foc mic.

IMG_5822_

Mărunţim miejii de nucă cu un cuţit.

IMG_5976_

Mixăm ouăle, zahărul, pudra de migdale, făina şi praful de copt şi apoi încorporăm ciocolata topită.

IMG_5979_

Adăugăm miezul de nucă mărunţit şi amestecăm uşor.

IMG_5983_

Ungem o tavă de 20 pe 28cm cu unt, o tapetăm cu făină şi turnăm compoziţia.

IMG_5985_

Ciocolătoasă rău negresa asta…:P

IMG_5987_

Coacem în cuptorul preîncălzit la 180°C timp de 25-30min până trece testul scobitoarei.

IMG_5990_

Scoatem prăjitura din cuptor şi o lăsăm să se răcorească 5min înainte de a o scoate din tavă. O scoatem apoi din tavă pe un grilaj şi o lăsăm să se răcească complet înainte de a o tăia cubuleţe.

IMG_6000_

Buună tare, şi lui Moş Crăciun i-a plăcut că mi-a zis ;)

Poftă mare!

5 comentarii:

  1. imi place tare mult negresa cu ciocolata si o prepar ori de cite ori pot e delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am topit ciocolata si untul la microunde...2 min la puterea 800

    RăspundețiȘtergere
  3. nu imi plac nucile,pot sa le scot sau tre sa inlocuiesc cu altceva,mie mi-ar place fara nimic

    RăspundețiȘtergere
  4. de fapt acum ma uit mai bine,sunt si migdale in compozitie,nici acestea nu imi plac,oare trebuie sa inlocuiesc sau e ok si fara???nucile si migdalele nu sunt preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna AnaMaria, bineinteles ca poti sa elimini nucile sau migdalele daca nu iti plac. Completeaza cu inca 75g faina in locul pudrei de migdale ca sa nu devina compozitia prea umeda.
    Spor si pofta mare!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails