joi, 28 iulie 2011

Salată de roşii cu telemea

IMG_5182_

Vara roşiile sunt nelipsite de pe masa noastră. La cină, o salată de roşii cu telemea şi pâine prăjită este un meniu pe care l-aş mânca fără să mă plictisesc zile la rând :)

Eu fac salata de roşii aşa:

Timp: 10min

Porţii: 2

Ingrediente:

- 2 roşii mari şi coapte 

- 1 ceapă uscată sau 2 fire de ceapă verde sau praz

- 100g brânză telemea sau feta grecească

- pătrunjel verde

- ardei iute

- ulei de măsline

- oţet de mere

- sare

- piper

Poftă mare!

Un comentariu:

  1. Buna draga mea,
    Si eu am o reteta de salata de rosii identica cu a ta,doar ca in loc de ceapa eu pun usturoi,in rest exact la fel.Este foarte buna si intr-adevar nu te plictisesti de ea.
    te pup
    Dana, Arad

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails