joi, 3 mai 2012

Pulpe în vin roşu cu legume

Pulpe în vin roşu cu legume
Treaba cu pulpele astea stă cam aşa: într-o zi de duminică, foame mare, scotocesc prin congelator şi găsesc pulpele astea care se trag dintr-un pui de ţară primit de la mama. Puiul a fost extraordinar, galben, fraged, cu acea consistenţă şi gust cum nu mai simţi aşa ceva în comerţ.
Mare lucru nu am preparat la pulpele astea şi totuşi au ieşit extraordinar…
Timp: ~1h
Porţii: 2
Ingrediente: două pulpe mari preferabil de pui de ţară, 1 ceapă, 200g legume congelate (morcov, păstăi de mazăre, vârfuri de porumb, ardei), 4-6 prune uscate fără sâmburi, 1 linguriţă muştar cu boabe, 200ml vin roşu sec, cimbru, busuioc, sare, piper
Mod de preparare:
Am călit pulpele fără ulei până au prins puţină culoare. Cum aveau destulă grăsime sub piele chiar nu mai e nevoie de ulei.
Pulpe în vin roşu cu legume - calim pulpele
Am aruncat apoi în tavă legumele, ceapa, prunele uscate, muştarul şi am stropit totul cu vin roşu.
Pulpe în vin roşu cu legume - adaugam vinul si legumele
Am presărat puţină sare, piper, cimbru şi busuioc, am acoperit cu un capac şi am dat la cuptor la foc mic (150°C) pentru aproximativ 40min.
Am scos apoi capacul, am mărit puţin focul şi am rumenit pulpele până au devenit aurii… o frumuseţe…
Pulpe în vin roşu cu legume - coacem 40min
Am pregătit între timp un piure de cartofi şi am păpat cu poftă.
Cam atât,
Să aveţi poftă!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails