miercuri, 28 ianuarie 2009

Budinca de macaroane

IMG_2360

Budinca de macaroane cu branza dulce … un dulce fara prea mari pretentii dar pe deplin indragit cand eram copii. Avem nevoie de urmatoarele:

Timp: 40min

Portii: 6

Ingrediente: 350-400g macaroane, 500g branza proaspata, 200g telemea rasa, 150-200g zahar, 3 oua, coaja de lamaie/portocala, 1 fiola esenta de rom, 1 pliculet zahar vanilinat, stafide (pt cine doreste), unt pentru uns

Mod de preparare: Se fierb macaroanele “al dente” (adica nu foarte moi) in apa cu un praf de sare. Cand sunt gata, se scot intr-o strecuratoare si se lasa putin la scurs.

IMG_2346

Pentru compozitie amestecam usor branza, cu 2 oua, zaharul, esentele si stafidele.

IMG_2343

Rasturnam macaroanele inapoi in cratita in care le-am fiert, adaugam compozitia peste ele si amestecam usor ca se incorporeze bine tot amestecul.

IMG_2347

Ungem o tava cu unt/ulei, tapetam bine cu gris si turnam budinca in tava. IMG_2348

Taiem cateva cubulete de unt desupra, batem un ou peste budinca si dam la cuptorul incins la foc mediu timp de aprox 20-30min pana se rumeneste.

IMG_2357 Se serveste de preferabil calda, pudrata cu zahar, dar e delicioasa si rece a doua zi :)

IMG_2358

Pofta buna la budinci!

7 comentarii:

  1. super buna imi aduce aminte de bunica !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. e delicioasa merita sa o incercati.......hmmm

    RăspundețiȘtergere
  3. e bestial de buna incercati

    RăspundețiȘtergere
  4. am facut-o si eu e fff bunaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  5. tareeeeeee bunaaaa faceti si voi !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca am ceva timp decand nu am mai gustat asa o minunatie culinara si delicioasa, arata bine crusta, un pic aurie dar suficient de crocanta incat sa se topeasca in gura ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Periculoasa :) A iesit super. Merci fetelor.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails