vineri, 7 august 2009

Frigarui de scampis la gratar

IMG_4836

Dintre toate retetele cu scampis (creveti) pe care le-am incercat pana acum asta i-a mers la suflet iubitului meu. Imi cere sa-i fac mereu, cred ca ar manca numai frigarui de scampis daca ar fi dupa el :P

Saptamana trecuta am avut niste invitati speciali asa ca am pregatit-o din nou si v-o impartasesc acum si voua fiindca e prea buna ca sa ramana in anonimat ;)

Timp: 20min

Portii: 4-5

Ingrediente: 40 creveti grasuni decorticati (calculati cam 10 creveti de portie sau mai putini in functie de mancaciosi), 4 felii de unt cu verdeata, 20 frunze de busuioc proaspat, 20 bete scurte de frigarui

Mod de preparare:

Spalam si zvantam crevetii pe servete de hartie. Ii tragem apoi in teapa doi cate doi cu cate o frunzulita de busuioc la mijloc pentru contrast ;)

IMG_4816

Incingem bine gratarul, fiecare de care are. Ori gratar cu carbuni, ori gratar electric ori tigaia grill ca in cazul meu. Idee e sa sfaraie :)

Topim intre timp untul cu verdeata si inainte de a pune frigaruile pe gratar le ungem cu unt aromat cu ajutorul unei pensule din silicon.

IMG_4817

Untul aromat are de toate in el, are si sare si usturoi si verdeturi aromate asa ca-i dam drumu la sfaraiala, pe gratar cu crevetii!!!

IMG_4821

Dupa cateva minute intoarcem frigaruile. Trebuie doar sa capete o culoare rumena aurie fara sa se usuce sau sa se arda.

IMG_4822

Frumosi mancai-ar mama!

IMG_4823

Servim calzi cu diverse garnituri si sosuri dupa preferinte.

Noi i-am servit cu paste verzi (cu spanac) presarate cu parmezan si cu sos tzatziki.

IMG_4835

Aaa si am mai avut pe langa si niste legume cu branza gratinate a la grec.

IMG_4826

Delicios nevoie mare!

Musafirii incantati, farfuriile goale, bucatareasa fericita :P

Pofta buna si pe curand!

2 comentarii:

  1. Super tare reteta si gustul. I-am gustat(de fapt i-am devorat:) ) la tine si sunt extraordinari. Te puup si tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Onuta, te pup si te mai astept la o portie de creveti ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails