luni, 2 martie 2009

Salata Greceasca

IMG_2559a

Ca si amintire din Grecia nu puteam sa nu iau cu mine savoarea unei salate racoritoare cu arome mediteraneene care nu se uita asa usor. In orice restaurant te-ai duce din tara Eladei, salata grecesca sta la loc de cinste in capul meniului. Asa ca am gustat-o si am inregistrat reteta. Variante se pare ca sunt multe, cu oua, fara oua, cu porumb, fara porumb, cu salata verde sau fara… Eu voi prezenta reteta de Salata Greceasca asa cum am avut ocazia sa o degust la mai multe restaurante din peninsula Halkidiki

Timp: 15min

Portii: dupa dorinta

Ingrediente: rosii, ceapa, castraveti proaspeti, masline negre, branza feta greceasca (atentie feta greceasca nu e acelasi lucru cu ce se gaseste la noi sub denumirea de branza feta, se poate inlocui cu succes cu telemea de oi), ulei de masline extra virgin, zeama de lamaie (sau otet), sare, piper, oregano, busuioc

Mode de preparare: Taiem rosiile felii mai mari, castravetii rondele si ceapa julien (pestisori). Branza o taiem cubulete, punem toate ingredientele intr-un vas, stopim cu zeama de lamaie sau otet, adaugam maslinele, uleiul de masline, sare, piper, oregano si busuioc si servim multa veselie in stil pur grecesc.

IMG_2555

PS. In imagine nu apar castravetii pentru ca lui puiul meu nu ii plac asa ca nu am folosit. Iar in loc de ceapa am pus praz :)

Pofta buna!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails