duminică, 3 octombrie 2010

Piept de pui la tigaie în sos cremos

IMG_5124_

O bunătate de fripturică de pui, care e gata cât ai zice…pui…;)

Nu-i deloc complicat, să vă zic…

Timp: ~30min

Porţii: 2

Ingrediente: 2 bucăţi piept de pui, 2 linguri unt aromat cu verdeaţă, 1 lingură făină, ~200ml lapte, 1-2 căţei de usturoi, coriandru boabe măcinat, sare, piper

Mod de preparare:

Încingem două linguri de unt aromat cu verdeaţă într-o tigaie şi rumenim pieptul de pui la foc iute.

IMG_5111_

Când e gata pe ambele părţi îl scoatem şi îl punem deoparte la cald.

IMG_5114_

În locul lui punem în tigaie o lingură de făină, reducem focul şi turnăm puţin câte puţin lapte amestecând continuu ca pentru sosul Bechamel.

IMG_5116_

Vom obţine un sos cremos foarte gustos de la untul cu verdeaţă ;)

Adăugăm apoi usturoiul mărunţit, coriandru boabe măcinate şi potrivim de sare şi piper. Punem pieptul de pui înapoi în tigaie peste sos şi mai dăm în câteva clocote la foc mic.

IMG_5117_

Obţinem o bunătate… pieptul de pui rămâne fraged de se topeste în gură.

IMG_5119_

Servim cu o garnitură la alegere, noi am preferat piure-ul de cartofi şi o salată bulgărească cu ardei copţi. Combinaţie extrem de reuşită ;)

IMG_5126_

Poftă mare!

5 comentarii:

  1. Super bunyyy!!! Cred ca o sa fac si eu cat de curand ca din cate se vede se face foarte repede. offfffff.....ce pofta-mi e!!! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup Onuta, sa imi spui cum ti-a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  3. A iesit extraordinar! Abia am terminat de mancat

    RăspundețiȘtergere
  4. Am gatit de vreo 5 ori reteta asta,foarte buna!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails