marți, 24 noiembrie 2009

Somon la cuptor

IMG_6592_

Când doriţi să faceţi ceva rapid şi gustos pe bază de peşte vă recomand să îl preparaţi la tavă în cuptor. Eu am avut de data aceasta fileuri de somon sălbatic însă merge de minune cu orice fel de peşte: crap, somn, ştiucă, păstrav, şi câte şi mai câte…

Timp: 50min

Porţii: 2

Ingrediente: 2 fileuri de somon (sau alt tip de peşte curăţat şi porţionat), 2 cepe mari, 1 ardei gras, 2 căţei de usturoi, 200ml suc de roşii, 100ml vin alb sec sau demisec, sare, piper, dafin, pătrunjel, cimbru, 1 lingură de ulei

Mod de preparare:

Tăiem ceapa şi ardeiul solzişori (julien) şi pregătim o tavă de friptură pe care o ungem cu ulei.

Aşezăm un strat de ceapă pe fundul tăvii.

IMG_6561_

Adăugăm apoi ardeiul, şi o parte de condimente împreună cu un căţel de usturoi mărunţit.

IMG_6562_

Spălăm fileurile de peşte în apa rece, le ştergem cu un şervet de hârtie şi le frecăm cu puţină sare şi piper. Apoi le aşezăm în tavă pe patul de legume.

IMG_6563_

Urmează restul de condimente, usturoiul mărunţit, vinul alb şi sucul de roşii.

IMG_6566_

Am acoperit toată treaba asta cu folie de aluminiu şi am dat la cuptorul încins la mediu pentru 20-30min până s-a copt peştele.

IMG_6568_

Am luat apoi folia şi am mai lăsat vreo 10min să se rumenească.

Asta am obţinut şi a fost buuun…

IMG_6584_

Am servit cu mămăliguţă şi cu un vin alb demisec ;)

IMG_6589_

Poftă bună!

9 comentarii:

  1. LA MULTI ANI! si FELICITARI pentru retete:) Astazi am descoperit blogul tau si sunt foarte incantata de retete, poze, sunt minunate si deosebite:) Iti urez mult succes pe mai departe si implinirea dorintelor:) Kiss

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, un An Nou cu bucurie si te mai astept ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fi sigura ca te voi vizita:) Acum ca ti am descoperit bunatatile nu te mai scap din ochi:)) Un an nou cu bucurii sisanatate si pentru tine si cei dragi. Kisses
    PS Deja am copiat multe retete :) Merci mult xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Un blog minunat cu retete la fel de apetisante!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes si retete cat mai interesante! L-am vizitat cxu multa placere,desi,am dat intamplator peste el....

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos Anita pentru cuvintele frumoase te mai astept cu drag aici pe blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. supeeeeeeer buuuun....nu le am eu in ale cucaritului...dar am mai adaugat pe langa peste si un sos special cu ciuperci :) multumim pt reteta... o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmm cred ca a iesit super bun cu ciupercute...
    Sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte buna reteta! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails