marți, 23 martie 2010

Fajitas cu piept de pui

IMG_1732_

Vă povesteam la reţeta de Tortilla Sandwish cum am folosit foile de tortilla ca să încropesc rapid un mic dejun într-o duminică târzie :P Aşa cum v-am spus atunci, lipiile le cumpărasem ca să prepar Fajitas însă cum ne lipsea pâinea în dimineaţa aceea am decis să le transform în nişte sandwish-uri delicioase şi chiar nu mi-a părut rău. Totuşi Fajitas a rămas pe listă şi nu puteam să o ignor aşa că am cumpărat alt pachet de lipii şi iată ce Fajitas apetisantă cu piept de pui am preparat...

Timp: ~30min

Porţii: 2-3

Ingrediente: 4 foi de tortilla (lipii), ~400g piept de pui fără piele şi oase, 1/2 dovlecel, 2 cepe, 3 fire ceapă verde, 1 ardei gras galben, 1 căţel de usturoi, 1 roşie, 1 ardei iute (sau mai puţin), 2 linguri ulei, 1 lingură pastă de tomate, condimente (chimen, oregano, curry, piper, boia de ardei), 2 linguri de smântână, 50g caşcaval ras, sare

Mod de preparare:

Reţeta este cam aceeaşi cu cea de la Fajitas cu carne de vită. Singura diferenţă majoră este carnea de pui şi faptul că am folosit wokul de data aceasta.

Întâi şi-ntâi am tăiat pieptul de pui fâşii şi l-am frecat cu puţin curry şi piper proaspăt râşnit.

IMG_1711_

L-am lăsat deoparte să se pătrundă aromele căt m-am ocupat cu tăiatul legumelor fâşiuţe.

IMG_1710_

Am încins două linguri de ulei în wok şi am rumenit câteva minute pieptul de pui la foc iute.

IMG_1715_

Am răsturnat apoi legumele peste pui şi tot la foc iute le-am pârpolit câteva minute scuturând din wok ca să se amestece bine.

IMG_1716_

Adăugăm pasta de tomate dizolvată într-o ceşcuţă cu apă şi mai lăsăm pe foc vreo 3-4min.

IMG_1720_

Gata cu umplura pentru fajitas ;)

Mai departe procedăm exact ca la Fajitas cu carne de vită: încălzim lipiile într-o tigaie sau în cuptor, le ungem cu smântână, aşezăm compoziţia pe mijloc, presărăm caşcaval ras şi împăturim… hai că nu-i aşa de greu :P

IMG_1729_

Am servit cu nelipsitul orez mexican şi o bere în ton cu meniul: Desperados ~ bere mexicană cu Tequila ;)

IMG_1724_

Poftă bună vă doresc!

4 comentarii:

  1. Aceste Fajitas mi se par extraordinare. Cred ca sunt si delicioase. Poate cumpar si eu lipii cat de curand ca sa le fac. Felicitari...esti cea mai tare!pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup Onuta, ma bucur ca ti-au facut cu ochiul Fajitas ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi doresc si eu un wok...dar mereu m-am gandit ca nu functioneaza decat pe gaz...dar am vazut ca ai plita electrica. Sau ma insel?
    Ca eu am inductie...

    PS: am facut o parte din retetele tale! Delicioase!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am mai mancat la tine fajitas, si as mai manca oricand... sublim...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails