marți, 27 iulie 2010

Salată Italiană

IMG_4254_

Prânzul din sufertaş revine în forţă cu o salată răcoroasă de vară ;)

Pe scurt, cam aşa se desfăşoară treburile:

Timp: 10min

Porţii: 1

Ingrediente:

- rucola

- roşii dulci şi coapte sau roşioare cherry

- ridichi

- castraveţi

- pepene galben parfumat (opţional)

- mozzarella untoasă

- prosciutto di Parma (sau alt tip de jambon uscat)

Dressing:

- ulei de măsline extravirgin

- oţet balsamic

- sare de mare

- piper proaspăt râşnit

- busuioc verde

- oregano verde

Cam asta-i salata alla Italia ;)

Servim cu grisine uscate sau pâine prăjită…mmm…delicios pentru pauza de masă de la prânz…

Poftă bună!

4 comentarii:

  1. simplu si delicios
    acesta salata o prepar si eu si este agreata de toata familia.
    mai ales in zilele caniculare as manca numai asa ceva
    bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri!
    Va pup, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac enorm toate retetele tale,imi place sa bucataresc,insa cu ideea pranzului la sufertas...M-AI SALVAT.Simteam nevoia de altceva si te-am gasit intr-un moment propice.Sotul meu este tare incant iar colegii la serviciu,il invidiaza la propriu.Te pup draga mea, si-ti multumesc inca o data :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Corina, sunt foarte bucuroasa ca retetele mele iti sunt de folos ;)
    Mult succes la sufertase cat mai variate si pofta mare sotului :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails