marți, 23 februarie 2010

Omletă cu mămăligă şi praz

IMG_1550_

V-am mai povestit eu mai demult despre pasiunea mea cu omletele de duminică la micul dejun. Ei bine asta se întampla când eram copil, însă mai îmi vine din când în când dorul de creat omlete. Deschid frigiderul şi încep a face combinaţii. Dintre toate, cele cu mămăligă sunt preferatele mele.

De cele mai multe ori când facem mămăligă mai rămâne o bucată şi pentru a doua zi, însă nu mai e aşa de bună de mâncat ca atare. În omletă în schimb face furori ;)

Să vă spun rapid cum am creat-o pe asta…

Timp: 15min

Porţii: 1-2

Ingrediente: 2 ouă, 1 bucată praz, 1 bucată mămăligă rece, 1 bucată telemea de oi, 1/2 ardei gras galben, pătrunjel verde, piper, busuioc uscat, 1 lingură de ulei

Mod de preparare:

Radem mămăliga, şi telemeaua de oi pe răzătoarea mare. Prazul îl tăiem feliuţe iar ardeiul cubuleţe. Astea-s ingredientele omletei mele.

IMG_1544_

Batem ouăle, amestecăm totul bine şi îi dăm drumul într-o tigaie încinsă cu puţin ulei.

IMG_1545_

Când pare că s-a rumenit o întorcem, fiecare cum poate. Eu m-am obişnuit să o împart în patru şi să întorc fiecare sfert în parte. Cineva îmi sugera să folosesc o farfurie mare cât tigaia ca să o întorc întreagă însă nu prea m-am priceput :P trebuie să mai exersez :D

IMG_1547_

Mai lăsăm un pic să se rumenească şi pe partea asta şi gata, păpăm că aşa de bine miroase…

IMG_1552_

Poftă bună!

5 comentarii:

  1. nu am mancat niciodata dar arata foarte bine si cred ca e si foarte buna....felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) Merci Kata, sa o incerci ca e suuper.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super idee cu omleta mamaligoasa.Mai ales ca noi suntem mamaligari convinsi(in special sotul),si evident de fiecare data ramane cate o bucatica pe care o arunc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur Vio ca va place omleta mea cu mamaliga. Eu o ador si cu ocazia asta nu arunc niciodata mamaliga de ieri :P
    Spor la bucatarit ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails