duminică, 11 iulie 2010

Gratin de brocoli cu perle de brânză

IMG_3097_

O reţetă rapidă, gustoasă şi uşoară, ideală pentru cină sau pentru prânzul din sufertaş ;)

Timp: 30min

Porţii: 2-3

Ingrediente: 2 buchete de brocoli, 4 roşioare cherry, 4 ciuperci, 500g cottage cheese (perle de brânză cu smântână), 1 ou, 2-3 linguri de pesmet, 2-3 linguri caşcaval ras, mărar, sare, piper

Mod de preparare:

Spălăm bine buchetele de brocoli, roşioarele şi ciupercuţele.

IMG_3059_

Opărim brocoli în apă clocotită nu mai mult de 3-4 minute.

IMG_3063_

Ungem apoi o tavă cu unt, tapetăm cu pesmet şi aşezăm brocoli desfăcut în bucheţele. Presărăm sare şi piper.

IMG_3066_

Batem oul, îl amestecăm cu perlele de brânză cu smântână şi turnăm peste brocoli.

IMG_3068_

Nu mai rămâne decât să aşezăm roşioarele şi ciupercuţele…

IMG_3069_

… şi să presărăm mărarul, pesmetul şi caşcavalul ras.

IMG_3072_

Coacem în cuptorul încins la mediu cam 20 de minute până se rumeneşte frumos deasupra ;)

IMG_3080_

Servim cât e cald cu poftă mare ;)

Să aveţi poftă!

2 comentarii:

  1. am sa pregatesc si eu saptamana asta gratin de brocoli cu perle de branza
    voi intrebuinta branza cu smantana restul gasim noi
    mi se pare f.usor de facut, plina de vitamine are si cateva calorii dar nu va suferi silueta mea. este si f.aspectuasa.bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la brocoli Maria ;)
    Sa imi spui cum ti-a iesit.
    Pup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails