luni, 9 noiembrie 2009

Salata cu spanac si sunca de pui

IMG_1063_

Pe scurt: asta am pregatit azi, asta va manca iubitul meu maine la pachetel :P Lui ii plac tare mult salatele mele :D

Timp: 15min

Portii: 1

Ingrediente:

- 2 frunze de salata verde

- o mana de spanac proaspat

- 1 morcov ras

- 1/4 ardei gras galben

- 1 rosie

- 1 fir de ceapa verde

- 2 ridichi

- 10 masline

- 3 feliute de ardei iute

- 3 felii de sunca din piept de pui

- bucati de parmezan

Dressing:

- 1 lingura ulei de masline

- 1 lingurita otet din mere

- 1 lingurita otet balsamic

- rozmarin

- oregano

- busuioc verde

- sare

- piper

Pofta buna!

6 comentarii:

  1. Draga Trinity iti multumesc pt retetele minunate si accesibile de pe blog.Am incercat si eu cateva din ele si ne-au placut atat mie cat si familiei mele.De cate ori sunt in pana de inspiratie si nu mai stiu ce sa gatesc intru pe blogul tau si incerc cave nou.Iti multumesc.Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Diana, iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. Ma bucur extrem de mult cand aflu ca ceea ce fac eu aici chiar e util pentru careva. Te pup si spor la bucatarit ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. minunate retetele si usor de facut! toata admiratia pentru munca la blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pentru aprecieri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. o fi buna nu zic dar atitea condimente rozmarin,oregano,busuioc.................

    RăspundețiȘtergere
  6. La capitolul condimente fiecare pune ce-i place si ce are la indemana. Noua ne plac foarte mult ierburile aromatice mediteraneene si cum le am plantate in glastre la fereastra le jumulesc de frunzulite oridecateori doresc ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails