sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Pilaf cu spanac

IMG_0709_

V-am zis mai demult că îmi place spanacul nu? Aşa că am revenit în forţă cu spanacul în meniu. Azi pilaf…

Timp: 40min

Porţii: 2

Ingrediente: 200g spanac proaspăt (sau congelat), 1 cană de orez (nu l-am cântărit, puneţi mai mult sau mai puţin în funcţie de preferinţe), 20g unt (înlocuiţi cu ulei dacă îl doriţi de post), 1 lingură de smântână (opţional), sare, piper, cimbru

Mod de preparare:

Spălăm, curăţăm şi opărim spanacul în apă fierbinte cu sare.

IMG_0701_

Îl scurgem, apoi îl tocăm şi îl călim în unt sau ulei. Adăugăm orezul spălat în trei ape, sarea, piperul şi cimbrul.

IMG_0704_

Apă adăugăm după regula: o parte orez, trei părţi apă. Ţinând cont că şi spanacul mai avea ceva zeamă o să punem cam 2,5 părţi de apă. Lăsăm pe foc la mic până începe să fiarbă şi apoi dăm la cuptorul încins la mediu pentru 20-30min până e fiert orezul şi scade zeama. Putem adăuga o lingură de smântână înainte de a-l da la cuptor dar nu e obligatoriu.

IMG_0707_

La final…

IMG_0713_

Yamy, ador spanacul şi ador pilaful, combinaţia celor două nu poate fi decât divină…

Poftă bună şi weekend plăcut!

4 comentarii:

  1. Yamyyyyyy si mie imi place foarte mult spanacul cu orezul...eu cand il prepar nu il bag la cuptor il fierb pe foc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nota 11, am mancat vreo 3 portii si inca mai am pofta :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super reteta !Ce poate fi mai bun decat spanacul in combinatie cu orezul.
    Reteta e buna si pentru copiii !
    Felicitari celor ce au pus-o pe blog !
    Nota maxima !!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails