joi, 25 iunie 2009

Pancakes ~ Clatite Americane

IMG_3949

Vezi constant clatitele astea mancate la micul dejun in serialele americane. Pare-se ca sunt foarte apreciate pe continentul de peste ocean asa ca m-am gandit sa incerc si eu in premiera aceasta reteta. Ei le servesc caldute cu sirop/dulceata de artar sau cu crema de ciocolata, defapt cred ca merg bine cu orice fel de gem/dulceata la fel ca si clatitele noastre autohtone ca doar au cam acceasi compozitie doar ca sunt pufoase...

Timp: 30min

Portii: 2-3 (10 clatite)

Ingrediente: 330 gr de faina, 6 linguri de zahar, 80 ml de ulei, un varf de lingurita de sare, un pliculet de praf de copt, 250 ml de lapte, 3 oua

Mod de preparare:

IMG_3938

Amestecam intai ingredientele solide: faina, sarea, zaharul, praful de copt.

IMG_3939

Separat amestecam ouale batute, uleiul, laptele.

IMG_3940

Turnam apoi treptat ingredientele lichide peste cele solide si amestecam bine pentru a nu se face cocoloase.

IMG_3941

Trebuie sa obtineti o compozitie mult mai groasa decat cea pentru clatitele clasice.

IMG_3943

Incingeti apoi o tigaie teflonata si puneti cate un polonic din compozitie.

IMG_3944

Cand clatitele fac mici basicute, e momentul sa le intoarceti pe partea cealalta.

IMG_3946

IMG_3947

Mai lasam putin si pe partea cealalta si clatita americana e gata.

IMG_3960

IMG_3950

Merg de minune la micul dejun cu un pahar de lapte rece sau cu cafea :P

IMG_3953

Noi le-am servit cu crema de ciocolata si nuca de cocos presarata deasupra…

IMG_3958

… si cu dulceata de struguri…

IMG_3964

Bune, bune, ne-au placut. O sa mai fac!

Pofta buna!

11 comentarii:

  1. Hello...trebuie sa recunosc ca acest blog este nemaipomenit...jos palaria...si imi permit sa spun asta in numele tuturor celor care au placere pentru a gati...dar sa revin....mmmm pancakes...absolut delicioase....timp scurt ptr. preparare....coacere imediata...pufoase ca niste norisori... si foarte bune! Felicitari pentru munca depusa si...la mai multe retete!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Georgiana pentru cuvintele frumoase. Ma bucur ca v-au placut pancakes. Te invit sa mai incerci retete si astept impresii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozave pancakes, am inghitit in sec, musai sa le fac azi. Felicitari pentru blog, foarte delicios ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le incerci Anaid sunt simple si gustoase :) Multumesc si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!Am vrut numai sa iti spun ca ai un blog grozav!Imi place foarte mult ca abordezi retete din bucataria internationala fiindca sa facem tocanita si mamaliga ne pricepem cam toate. Eu am cautat de vreun an o reteta de pancakes ca lumea si ale tale sunt singurele care mi-au iesit. Felicitari!Sper sa ne inspiri cat mai mult timp cu retetele tale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc din suflet Fluturashroz pentru aprecierile frumoase :) Te pup si te mai astept cu drag prin bucataria mea virtuala ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Azi am facut pancakes dupa reteta ta. Au iesit extraordinare. Eu nu prea fac dulciuri dar astea cred ca o sa le fac mai des deoarece se fac extrem de repede, dificultatea este foarte mica si consumul de energie zero. In plus gustul este extraordinar. Le-am pus cu finetti deasupra, cu gem si simple cu lapte. Super.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa va fie de bine Onuta, va pup si va astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru blog!Imi plac la nebunie retetele tale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Se poate prepara compozita de cu seara, pastrata la frigider si pregatite de dimineata? Va fi acelasi rezultat?

    RăspundețiȘtergere
  11. Sigur ca da, si eu fac de multe ori asa fiindca e mai comod adoua zi ;)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails