luni, 6 iulie 2009

Cacao cu lapte

IMG_4691

Ei da, cred ca ma apucat nostalgia copilariei… mi-e pofta de gusturile de demult… cacao cu lapte heheh ce mai beam la micul dejun cu paine prajita (pe plita ca nu era prajitor…) cu unt, cu telemea, ardei gras… sau cu vreo scovearga plamadita de bunica…

Timp: 10 min

Portii: 1-2

Ingrediente: 250-300ml (o cana) lapte, 1 lingurita cacao, 1 lingurita zahar

Mod de preparare:

IMG_4668

Amestecam intr-o craticioara cacao cu zaharul.

IMG_4670

Turnam apoi cate putin lapte si amestecam bine ca sa se omogenizeze pe cat posibil fara cocoloase.

IMG_4674IMG_4675

Lasam la foc mediu sa de-a intr-un clocot si apoi servim.

IMG_4681

Mie imi place mai mult cacao cu lapte dupa ce da intr-un clocot, e mai fina si nu se simte praful de cacao zgrumturos.

Se poate face si fara sa o dam in fiert. Oparim laptele si il turnam peste cacao amestecata cu zaharul si gata. Sau in varianta rece, turnam lapte rece peste cacao si zahar.

Fiecare face cum ii place ;)

IMG_4690

Eu mi-am luat cana cea mare cu ursuleti, m-am asezat turceste pe iarba si am admirat apusul sorbind cu pofta din cacao cu lapte fierbinte… ceea ce va doresc si voua… ;)

Pofta buna si amintiri placute!

13 comentarii:

  1. delicios! Iti dau un pont,pentru zilele toride...un pahar cu lapte rece in care torni sirop de menta.Este simplu,dar delicios si racoritor.Pusi

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm tre sa fie super bun. Siropul de menta il faci in casa sau il cumperi?
    Puup

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte delicios si eu fac si beau MMM bunnn!

    RăspundețiȘtergere
  4. a ieesit atat de bun shi eo sunt mika :) am 13 ani :D

    RăspundețiȘtergere
  5. o so pun pe nevastamea sa imi faca si mie...intradevar gustul copilariei

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte bun si sanatos daca stai sa te gandesti

    RăspundețiȘtergere
  7. Du am 11 ani si am facut-o foarte buna mmm

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow am 13 ani si am incercat si este foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am incercat.Este delicios!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ceva extrem de bun si simplu de facut ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails