joi, 29 martie 2012

Pizza cu piept de pui

Pizza cu piept de pui
Nu am mai postat de mult o reţetă de pizza dar asta nu înseamnă că nu fac destul de des :P
De cele mai multe ori fac câte două pizza mari, preferatele noastre Mexicana şi Grimbergen însă iubitul meu tot insista să îi fac o pizza cu piept de pui aşa cum a mâncat el odată la un restaurant.
Nu îmi mai aduceam aminte exact cum arata pizza aia însă din descrierile lui şi din imaginaţia mea a ieşit această minunăţie care detronează orice altă pizza de restaurant… un deliciu…
Timp: ~1h30min
Porţii: 2 (1 pizza mare)
Ingrediente: 1/2 piept de pui fără piele şi oase, 5-6 ciuperci proaspete, 100g mozzarella, 100g caşcaval, 2 linguri smântână, 2 linguri sos de roşii, busuioc, oregano
Blat: 1 lingură ulei de măsline, 150ml apă, 1 linguriţă rasă sare, 250g făină, 1/2 linguriţă drojdie uscată
Mod de preparare:
Frământăm un aluat din ingredientele de mai sus şi îl lăsăm la dospit cam o oră. Eu am folosit masina de pâine şi după o oră jumate am obţinut aluatul.
Pizza cu piept de pui - pregatim aluatul
Cât timp se dospeşte aluatul pregătim sosul de roşii după reţeta de aici. Obţinem un sos grosuţ delicios pe care îl vom folosi la pizza dar şi pentru servit.
Tăiem pieptul de pui fâşii şi îl călim rapid într-o lingură de ulei de măsline. Îl puteţi condimenta cu boia, piper sau ce doriţi.
Pizza cu piept de pui - calim carnea
Întindem aluatul într-o foaie rotundă mare cât să încapă în tava de la cuptor şi construim pizza…
Pizza cu piept de pui - asezam ingredientele pe blat
Ungem blatul cu 2 linguri de sos de roşii. Adăugăm smântâna, pieptul de pui fâşii, mozzaella, caşcavalul, ciupercile feliate subţiri şi condimentele.
Coacem în cuptorul încins la 220°C timp de aproximativ 10min până se rumeneşte.
Pizza cu piept de pui - coacem pt 10min
A ieşit o bunătate…
Să aveţi poftă!

6 comentarii:

  1. Aceasta e si preferata mea la un anumit restaurant...ei o servesc cu un sos de usturoi cu smantana si crede-ma ca, e tare gustoasa combinatia.Poate incercati data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i o idee rea cu sosul de smantana si usturoi ;) te puup

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am facut niciodata pizza. E momentul sa incep! Arata extraordinar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai mult imi place cea cu piept de pui...chiar este extrem de buna

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place pizza cand iese asa fara o forma anumeb sau forma ei standard, imi place cum a iesit si sigur are un gust apetisant de delicios si crocant :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails