marți, 9 iunie 2009

Citrice caramelizate

IMG_4238

Am o intrebare: voi ce faceti cu pulpa citricelor ramasa dupa ce faceti suc?

Eu intotdeauna am avut o problema cu pulpa asta… nu vrea nimeni sa o manace si ma doare sufletul sa o arunc ca tot ce e mai bun din fruct e acolo…

Pana acum o amestecam cu putina miere de albine si o mancam eu ca atare dar de data asta mi-a venit o idee geniala. M-am inspirat de aici si am pregatit aceasta reteta de citrice caramelizate care a trasformat pulpa citricelor intr-un desert delicios.

Timp: 15min

Portii: 2

Ingrediente: 1 grapefruit/portocala, 2 lingurite unt, 4 lingurite zahar (sau mai mult daca va place mai dulce), scortisoara (sau menta)

Mod de preparare:

Taiem fructul in doua si decupam miezul cu un cutit ascutit. In cazul meu am avut pulpa de la 2 grapefruit si 2 portocale care a incaput perfect in coaja de la o portocala.

IMG_4231

Amestecam miezul de fruct cu untul topit, zaharul si scortisoara si il punem inapoi in coaja. Eu am amestecat pulpa de fruct cu zaharul si am pus untul direct deasupra. Am mai presarat putin zahar deasupra si am dat la cuptorul incins sub grill pentru 10min.

IMG_4232

Asta am obtinut:

IMG_4233

Servim caldut sau rece si eventual alaturi de o portie de inghetata :P

IMG_4237

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails