duminică, 6 septembrie 2009

Icre de fasole

IMG_6272

Mai aveam cateva rosioare uscate marinate in frigider si m-am gandit ca ar merge de minune cu niste icre de fasole asa cum face mama si tare bune mai sunt…

Nu degeaba le zice icre de fasole, gustul chiar se apropie cu cel al icrelor de peste batute cu ulei si cu ceapa ;)

Timp: 1h 30min (daca avem fasolea gata fiarta dureaza doar 15min)

Portii: 2-3

Ingrediente: 200g fasole uscata, 1 ceapa mica, aprox. 3-4 linguri de ulei, sare, piper, zeama de lamaie, 1/2 lingurita de mustar

Mod de preparare:

Fierbem fasolea ca de obicei pana se inmoaie bobul si poate fi strivit intre degete.

IMG_6258

O scurgem de zeama (mai pastram putina zeama in care a fiert) si o pasam. Fie la masina de tocat fie cu mixerul/blenderul.

IMG_6263

Mai adaugam putina zeama daca este prea uscata si cand s-a strivit toata incepem sa punem cate putin ulei si continuam sa o pasam.

IMG_6264

Adaugam sarea, piperul, zeama de lamaie (dupa gust), mustarul si continuam sa o frecam.

IMG_6265

Trebuie sa obtinem o pasta pufoasa, nu foarte moale dar nici tare. Daca e cazul mai adaugam ulei sau putina zeama in care a fiert si o mai mixam.

IMG_6266

La final adaugam ceapa taiata marunt si servim rece ca aperitiv cu paine.

IMG_6270

Combinatia cu rosioarele uscate marinate a fost super. Am facut repede niste focaccia si am servit…. o nebunie.

IMG_6281

Pofta buna!

8 comentarii:

  1. DOAMNEEEEEEE ce retete delicioase si usor de facut !!! multumim mult pt blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca iti plac retetele mele.
    Spor la bunatati ;)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru reteta. E perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  4. toti ai casei apreciem fasolea ,fie iahnie sau icre de fasole

    RăspundețiȘtergere
  5. iti besi si creierii de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am pus usturoi ,merge excelent

    RăspundețiȘtergere
  7. O reteta foarte reusita...ies chiar mai bune decat cele ale mamei mele...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar aveti un blog plin de retete usor de facut si foarte delicioase. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails