vineri, 15 mai 2009

Sos tzatziki

IMG_3145

Specialitate greceasca dupa care ma dau in vant!

E asa bun ca il poti manca si pe paine…

Merge in combinatie cu salate, legume la grill, carne la gratar, si cate si mai cate…

Timp: 10min

Portii: 1-2

Ingrediente: 125g iaurt gras (eu am folosit iaurt de capra), 1 castravete mic (eu am pus o felie mai groasa de castravete), 1 catel de usturoi, 1 lingurita ulei de masline, 1 lingurita zeama de lamaie sau otet, sare, piper, patrunjel verde, oregano, menta (optional)

Mod de preparare:

IMG_3135 Radeti castravetele prin razatoarea mare si puneti pe un servet de hartie sa se absoarba apa.

IMG_3137 Striviti usturoiul si frecati cu ulei, sare si piper.

IMG_3136

Adaugam castravetele, zeama de lamaie sau otetul si amestecam bine.

IMG_3138

Adaugam apoi iaurtul si presaram patrunjel tocat, oregano si daca doriti putina menta.

IMG_3140IMG_3142

Gata! ;)

IMG_3144

Asta-i sosu tzatziki…

IMG_3147

Pofta buna!

4 comentarii:

  1. e si preferatul meu! mie imi place sa fac o varianta mai consistenta, adica pun si un pic de branzica de vasi, si sa il servesc cu batoane din legume proaspete, ca aperitiv (telina, morcov, castravete, ardel). e o nebunie, intr adevar!

    RăspundețiȘtergere
  2. buni buni ;)
    Tre sa il mai fac si eu cat de curand ca mi s-a facut pofta :P

    RăspundețiȘtergere
  3. daca in loc de ulei de masline pun ulei normal are ceva ca mi sa terminat

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails