marți, 15 decembrie 2009

Pain de mie ~ Pâine Toast

IMG_1832_

Pâinea Toast sau Pain de mie în franceză este o pâine dulceagă, pufoasă, preparată cu lapte şi unt care este folosită în special pentru sandwich-urile la grill (croque-monsieur). Este delicioasă la gust dar atenţie la calorii căci nu e deloc o pâine dietetică.

Eu am pregătit-o la maşina de pâine după reţeta de Pâine cu Lapte din manualul maşinii.

Timp: 3h 18min

Porţii: ~6 (o pâine de 1kg)

Ingrediente: 70g unt topit, 1,5 linguriţe de sare, 3 linguri de zahăr, 350ml lapte proaspăt, 530g făină albă, 1,5 linguriţe drojdie uscată

Mod de preparare:

Am pus toate ingredientele în maşina de pâine în ordinea menţionată mai sus: întâi lichidele, sarea şi zahărul, apoi făina şi la urmă drojdia uscată.

Am setat programul 1 (Paine de bază), cantitatea 1kg şi gradul de coacere la mediu.

Dupa 3h si un pic am scos din maşină o ditamai pâinea, a crescut foarte tare să nu fie cu deochi :P

IMG_1833_

Abia a încăput în poză :D

IMG_1837_

Feliile au ieşit de dimensiuni giganteşti… iar Croque-Monsieur… mmm delicios…

IMG_1848_

Poftă bună!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails