duminică, 3 mai 2009

Supa crema de brocoli

IMG_2861

Supele creme sunt printre cele mai simple si mai de efect supe. Nu stiu daca exista retete exacte pentru supe creme, imaginatia tine loc de reteta si varietatile sunt nelimitate.

Va prezint in cele ce urmeaza supa mea crema de brocoli, fina, deosebita, o reteta reusita zic eu :)

Timp: 30min

Portii: 4

Ingrediente: 1 capatana mica de brocoli, 1/4 telina mica, 2 cartofi mici sau unul mare, 1 ceapa medie, 150ml smantana, parmezan ras, patrunjel, busuioc, sare, piper

Mod de preparare: Curatam, spalam legumele si le punem la fiert intregi sau taiate bucati mari in apa cu sare. Apa sa fie cat pentru 4 portii, aprox 1,5 litri.

IMG_2844

Fierbem legumele atat cat sa se inmoaie, sa intre furculita.

Scoatem legumele din oala si le mixam.

IMG_2846

Mixam pana obtinem o crema omogena, adaugand putina zeama din oala.

IMG_2850

Punem crema mixata inapoi in oala cu zeama in care au fiert legumele, potrivim de sare, piper si mai dam intr-un clocot la foc mic.

IMG_2853

Adaugam smantana amestecand continuu sa se incorporeze in supa. Mai adaugam parmezanul ras, busuiocul, patrunjelul si luam de pe foc.

IMG_2854

Supa e gata. Mai simplu nici ca se poate nu-i asa?

IMG_2864

Pofta buna!

13 comentarii:

  1. nu stiu cat este de gustoasa, dar o sa incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca te-ai hotarat sa o incerci vei afla sigur cat este de gustoasa ;)
    Spor la bucatarit si te astept cu impresii!

    RăspundețiȘtergere
  3. ii super bun :) prima data am mancat in anglia ;) astazi vreau sa prepar si eu acasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ;) sa imi spui cum ti-a iesit, spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. a iesit super ...yami yami ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca ti-a iesit bun ;) sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. ma duc sa cumpar niste brocoli!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. abia am gasit reteta si am copiat-o intr-o agenda alaturi de altele.i-am promis sotiei ca ii fac si ei.pare gustoasa tare.mersi

    RăspundețiȘtergere
  9. Spor la supa, sa imi spui cum ti-a iesit ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte buna supa crema de brocoli! Multumesc pentru reteta. A iesit super! Bine...si eu sunt super deci e de inteles. Super bucatar+super retata=super supa crema! Mercic! :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Acum este pe foc supa mea...pare minunata.O fac special pentru baietelul meu de 5 ani. Se va numi "supa de martieni".Super blog!Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails