joi, 3 februarie 2011

Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella

Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella
Reţeta asta e foarte potrivită când aveţi oaspeţi. Se poate prepara chiar cu o zi înainte şi este tare bună şi foarte aspectuoasă.
Gnocchi sunt un soi de găluşte italiene făcute din făină, cartofi fierţi şi ouă. Se găsesc de cumpărat la raioanele de paste făinoase sau dacă aveţi timp şi răbdare puteţi să îi preparaţi în casă.
Eu i-am gătit alături de o tocăniţă savuroasă de pui şi i-am gratinat cu multă brânză mozzarella.
Iată cum…
Timp: 40min
Porţii: 2-3
Ingrediente: 300-400g gnocchi, 200g mozzarella, 1 piept de pui (~400g), 1 conservă de roşii cubuleţe (400g), 1 ceapă mare (sau o bucată de praz), 1 căţel de usturoi, 1/2 ardei iute, 2 linguri ulei de măsline, busuioc, dafin, sare, piper, 1 linguriţă rasă de zahăr
Mod de preparare:
Tăiem pieptul de pui în cuburi cât o muşcătură şi îl călim în ulei de măsline până se rumeneşte uşor.
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - calim pieptul de pui
Adăugăm ceapa sau prazul tăiat mărunt, călim încă un minut şi apoi turnăm conserva de roşii cubuleţe.
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - adaugam sucul de rosii
Adăugăm usturoiul tocat, busuiocul, o frunză de dafin, ardeiul iute mărunţit, sare, piper şi o linguriţă de zahăr. Fierbem la foc potrivit cam 20-30min până scade puţin sosul.
Între timp fierbem gnocchi conform instructiunilor de pe ambalaj apoi îi scurgem bine de apă. Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - fierbem gnocchi
Ungem două tăviţe individuale sau o tavă mai mare cu ulei de măsline.
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - ungem tavile cu ulei
Aşezăm gnocchi în tăvi.
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - asezam in tavi
Turnăm sosul de roşii cu pieptul de pui deasupra…
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - turnam sosul
Aşezăm felii generoase de mozzarella deasupra şi dăm la cuptorul încins la foc mare (250°C) timp de 10min până se topeşte brânza şi se rumeneşte uşor.
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - asezam mozzarella
Iată ce-am scos din cuptor :)
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella - gratinam la cuptor
Am servit cu vin roşu, delicios…
Gnocchi cu piept de pui şi mozzarella
Să aveţi poftă!

6 comentarii:

  1. Foarte spectaculos!!! Cred ca si foarte delicios!!! Din cate se vede nu este greu de facut si nici costisitor. In curand voi incerca si eu reteta.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. am incercat deja reteta asta si e super! Foarte usor de preparat si "de efect". Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va fie de bine si spor la bunatati in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. vaaai, imi ploua in gura, nu mai pot de pofta! mie imi plac pastele la nebunie si gnocchi in special. de multa vreme voiam sa ma pun sa fac gnocchi in casa, acum am gasit si reteta care m-a cucerit asa ca o sa trec la fapte. felicitari pentru ceea ce faceti si mult spor la gatit in continuare!
    Andrea

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm.....foarte bune. Le-am facut si eu, insa cu cascaval deasupra, sunt la fel de bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata. Arata pur si simplu delicios !!! Ai adus cumva reteta din alta lume ? :D Am sa o fac cat de repede se poate si am sa revin cu o parere. Multumesc mult pentru reteta !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails