joi, 26 februarie 2009

Couscous tabbouleh cu menta si stafide

IMG_2525

Salata asta am descoperit-o in Franta, mi s-a parut atat de interesanta incat am tinut neaparat sa o fac si acasa. O prepar destul de des si iata ca v-o prezint si voua:

Timp: 20min

Portii: 2

Ingrediente: 1 pahar de apa (aprox 220ml), 1 pahar de couscous (aprox 160g), stafide, castraveciori in otet, menta, 2 linguri ulei masline, sare, piper

Mod de preparare: Dam in clocot apa cu sare, punem couscousul si stafidele (cam un pumn asa din ochi dupa gust) intr-un castron si turnam peste ele paharul de apa clocotita si uleiul de masline.

IMG_2520

Amestecam usor, acoperim cu un capac si lasam sa se inmoaie couscousul timp de aprox 5 min.

IMG_2521 Bobul trebuie sa fie moale, bine inmuiat. Adaugam castraveciorii in otet taiati cubulete, piperul si menta maruntita (prefelabil proaspata) dupa gust.

IMG_2529

Nu am precizat cantitati pentru ca depinde de gustul fiecaruia. Eu pun din ochi asa vreo 10 castraveciori cornichon (din aceia micuti cat un deget mic). Potrivim de sare si piper, amestecam usor sa nu terciuim salata si dam la rece.

IMG_2522

Se serveste rece, e foarte interesanta la gust. Combinatia dulce, acru, mentolat e inedita si foarte racoritoare.

IMG_2526

Bon appétit!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails