luni, 3 octombrie 2011

Tartă simplă cu pere de toamnă

Tartă simplă cu pere de toamnă
Tarta asta am făcut-o la repezeală aşa pentru mine cum mai fac deobicei când am poftă de ceva bun ;) Nu aveam de gând să o postez şi nu am aranjat-o prea frumos în farfurie însă în momentul când am gustat prima bucăţică am zis că nu e adevărat cât de bună poate să fie o aşa simplitate de tartă.
Am pozat-o repede, cât a mai rămas din ea, aşa că iat-o…
Timp: ~30min
Porţii: 1-2
Ingrediente: 1 foaie mică de aluat franţuzesc (foietaj) congelat sau proaspăt, 1 pară aromată, 1 linguriţă pudră de migdale (sau nuci măcinate fin), 1 linguriţă zahăr
Mod de preparare:
Păi toată treaba se desfăşoară cât se poate de banal. Se scoate un dreptunghi de foaie de aluat de foietaj de la congelator şi se pune pe o tavă cu foaie de copt.
Presărăm peste aluat pudra de migdale şi zahărul iar deasupra aşezăm para tăiată sferturi şi curăţată de cotor. Puteţi să o curăţaţi şi de coajă ca să iasă mai prezentabilă. Eu o făceam pentru mine aşa că nu m-am obosit să-i curăţ coaja fiindcă mie oricum îmi place şi aşa :P
Tartă simplă cu pere de toamnă - pofta buna
Coacem în cuptorul preîncălzit la 180°C cam 20-25min pănă se rumeneşte aluatul.
Lăsăm să se răcorească şi servim simplă sau cu frişcă, îngheţată de vanilie sau cu ce mai doriţi.
E prea bună pentru cât e de simplă ;)
Să aveţi poftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails