joi, 22 ianuarie 2009

Bundasi

IMG_2332a

Aaaa…bundasi, bundasi, savoarea copilariei…ce buni sunt si ce mult imi amintesc de perioada aceea frumoasa si lipsita de griji … copilaria. Reteta o stiu de la tata din ardeal, e foarte usor de facut si delicioasa de mancat cu lapte, ceai sau cafea la micul dejun.

Timp: 20min

Portii: 2

Ingrediente: 2 oua, 7-8 felii de paine (eu am folosit paine integrala dar merge cu orice fel de paine), sare, piper, 1 pahar de lapte, ulei pentru prajit.

Mod de preparare: Daca paine e foarte proaspata se da intai la prajitorul de paine sau se usuca putin in cuptor caci altfel va absorbi prea mult lapte si bundasi vor iesi prea moi. Daca painea nu e asa pufoasa atunci e perfect, putem incepe. Se bat ouale intr-o farfurie adanca, se sareaza si se pune un pic de piper (daca doriti sa mancati bundasi ca desert pudrati cu zahar atunci nu mai puneti piper). Se varsa laptele intr-o farfurie adanca si se incinge uleiul in tigaie (aprox 3 linguri pt inceput).

IMG_2328Se trec feliile de paine una cat una prin lapte si apoi prin ou si se pun la prajit pana se rumenesc frumos si devin aurii….mmm apetisante. Se completeaza tigaia cu ulei daca in timpul prajitului bundasii absorb tot uleiul.

IMG_2331 Cam asta e, pofta buna!

IMG_2336a

7 comentarii:

  1. si se mananca cu spanac, in loc de ochiuri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe... deliciu curat!
    Ma bucur ca si tie iti place spanacul, eu il ador, apropo mi se facu o pofta...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu le stiu de friganele.sunt foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da asa e, se mai numesc si friganele ;)
    Noue ne plac foarte tare insa nu le fac asa de des pentru ca incerc sa mai evit prajelile :P
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. noi le numim friganele
    faceam si eu cand erau copii mici
    mi-ai facut pofta
    am sa incerc si eu dar pacat ca vreau sa mai slabesc si acest preparat contine cred multe calorii
    dar odata merge nu-i asa?
    va sarut cu drag

    RăspundețiȘtergere
  6. De pofta merge sa gustati macar ;) Atata timp cat nu se fac excese se poate manca orice.
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aceste friganele se pot baga la cuptor sunt f.bune, se poate rade deasupra branza sau cascaval.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails