miercuri, 18 noiembrie 2009

Canapele apetisante cu salată de roşii ~ Julie Powell

IMG_1171_

Acum câteva zile am văzut filmul “Julie & Julia”, despre reţete, bloguri culinare, experimente şi aventuri în bucătărie. Mi-a placut foarte mult, mai ales că m-am regăsit puţin în personajul Juliei…

Ce mi-a rămas însa întipărit pe retină, printre toate bunătătile care apar în film, sunt aceste tartine (canapés in franceza) pe care le serveau Julie şi soţul ei în momentul când se gândeau pe ce temă ar putea ea să înceapă un blog.

Păreau atât de apetisante încat am zis că trebuie neapărat să încerc şi eu să le fac. Am încercat să ghicesc cam ce ar fi putut avea în compoziţie şi am obtinut asta…

Timp: 20min

Porţii: 3-4

Ingrediente: 10-12 felii de pâine (sau jumătăţi dacă felia e mare), 6 linguri de ulei pentru prăjit, 2 roşii, 1 ardei (capia am avut eu), 1 bucată de praz (sau 2 fire de ceapă verde ori 1 ceapă uscată mică), 1-2 căţei de usturoi, 1 lingură ulei de măsline, 1 lingură oţet de mere, pătrunjel, mărar, busuioc verde, cimbru, sare, piper

Mod de preparare:

Am văzut-o pe Julie în film că prajea feliile de pâine în ulei aşa că am făcut şi eu întocmai.

IMG_1162_

Nu am pus însa tot uleiul deodată fiindcă nu am vrut să iasă pâinea prea uleioasă aşa că la fiecare tură de câte 4 felii am pus câte 2 linguri de ulei în tigaie.

IMG_1163_

Am întors repede feliile pe toate părtile să absoarbă uniform uleiul şi apoi le-am lăsat în tigaie până s-au rumenit, întorcându-le pe ambele feţe.

IMG_1165_

Între timp m-am ocupat de salată…

Am tăiat cubuleţe rosia, ardeiul şi prazul, am adăugat condimentele, uleiul şi oţetul şi am amestecat uşor cu două palete.

IMG_1166_

Asta e salata:

IMG_1168_

Am aşezat apoi feliile prăjite pe un platou, am garnisit deasupra cu salata frumos colorată şi am servit cu nerăbdare.

IMG_1169_

Yam! Fără cuvinte…

IMG_1174_

Am mai avut pe lângă canapelele astea nemaipomenite şi nişte brânză feta care a mers de minune.

Cred că ar merge bine şi cu pâine prăjită la prajitor pentru cei care doresc să elimine prăjeala în ulei, însă aceasta din urmă are farmecul ei in toată combinatia asta, chiar dacă nu e aşa sănătoasă :P

Poftă bună!

14 comentarii:

  1. Buna!

    Numele meu este Isabel Buganu si te contactez din partea iDieta.ro. Ne place foarte mult blogul tau si am dori sa te ajutam in promovarea acestuia. Daca vrei sa colaboram astept sa imi trimiti datele tale de contact la adresa: isabel.buganu@magnetique.ro.

    Spor!
    Isabel

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Isabel, ma bucur ca va place prin bucataria mea :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Te primim si la comisie :) la cate chestii faine ai pe blog intri din prima ;)

    Sa ma chemati la masa daaa? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar azi am vazut si eu filmul, mi-a placut enorm, ma regasesc si eu in Julie :) mi-am downloadat si cartea de pe net, musai sa incerc cate ceva de acolo, cred ca voi incepe cu Beef Bourguignon, sper sa nu patesc la Julie, la prima ei incercare :) pa pa

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci Razvan, pai iti facem o programare la noi la masa :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Silvia, eu am pus ochii pe Poulet roti à la Normande, asta cred ca va fi prima reteta din cartea Juliei Child. O sa urmaresc la tine cum iti iese vitelul poate ii fac si eu o incercare ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce bine arata si ce usor de pregateste!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anca
    Super tare blogul. Am facut si eu cateva retete de aici. Sunt mortale.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Anca, o primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt de-a dreptul mortale! Am facut de cateva ori (dupa ce am vazut filmul) si ma lingeam pe degete. Si nu doar eu:) Ma bucur ca exista acest blog. Sanatate si inspiratie pentru retete bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc, o zi frumoasa si spor la bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am incercar si eu reteta. Este un deliciu. Ma bucur ca te-am descoperit

    RăspundețiȘtergere
  13. wow...o mancare foarte usor de facut si foarte sanatoasa. Merita incercata.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails