joi, 5 noiembrie 2009

Pranzul din sufertas

Am hotarat sa inaugurez astazi o noua categorie: “Pranzul din sufertas”.

Mi-am facut o obisnuinta din a prepara aproape zilnic cate ceva proaspat si bun de luat la pachetel pentru servici. Este o alternativa mult mai sanatoasa la eternele sandwish-ul de la fast food sau la insuficientele iaurturi, covrigi sau alte uscaturi la punga. Totusi pranzul trebuie sa fie o masa consistenta la fel ca si micul dejun ca sa evitam sa ajungem seara acasa rupti de foame si sa ne ghiftuim cu toata mancarea pe care nu am mancat-o pe parcursul zilei. Dupa cum e si o zicala bine cunoscuta:

Micul dejun mananca-l singur, pranzul imparte-l cu prietenii si cina da-o la dusmani

Incerc prin aceste postari sa va incurajez sa sacrificati aprox. 15min seara pentru a va prepara un pachetel sanatos si consistent pentru a doua zi.

Probabil va intrebati daca legumele taiate de cu seara nu se altereaza pana a doua zi si daca mai sunt la fel de gustoase. Va asigur ca nu isi schimba cu nimic proprietatile atata timp cat nu adaugam nimic peste ele si le pastram la frigider. Dressingul, uleiul, otetul, sarea si alte adaosuri le punem intr-un recipient micut, separat si le adaugam peste salata in momentul servirii. Ne vom bucura de un pranz proaspat, sanatos si energizant care ne va hrani corpul cu tot ceea ce are nevoie pe parcursul unei zile.

Si pe langa felul principal nu uitati sa mancati si un fruct pe zi, de preferinta ca o gustare in jurul orei 15-16.

Sper ca v-am convins si voi incerca sa va prezint cat mai des continutul sufertaselor mele :D

Mancati inteligent!

4 comentarii:

  1. educative sfaturi! si noi facem asa si sotul meu are zilnic un pachetel, eventual ceva cu legume, un desert si doua mere.(cam mult, nu?)imi place cum apare titlul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Miha ca si voi ati ales sa mancati inteligent ;)
    Poti sa ii pui la pachetel cand de mult vrea el sa manance. Este mult mai indicat sa mananci bine la pranz decat sa faci abuzuri seara.
    Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. abia astept sa vad ideile tale de pachet :) Super blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ari multumesc frumos, sa verifici la sectiunea "Pranzul din sufertas" acolo o sa pun pachetelele ;) Am deja 2 pana cum, check it out! :P

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails