marți, 29 septembrie 2009

Placintele cu ciuperci si sunca

IMG_6480

Pentru ca placinta cu spanac am mancat-o singura :P a trebuit sa prepar ceva bun si pentru musteriul meu carnivor. Prin urmare cand am pregatit placinta cu spanac am facut o cantitate dubla de aluat si am pregatit si aceste placintele aperitiv umplute cu ciuperci, sunca si cascaval. Combinatie imposibil de refuzat chiar si de catre cei mai mofturosi ;)

Timp: 2h

Portii: 6 buc

Ingrediente:

Aluat: 250g faina, 1/2 plic drojdie uscata (aprox 3,5g), 1 ou, 125ml lapte cald, 1/2 lingurita zahar, 1 lingura ulei, 1 lingurita sare, 1 ou si 2 linguri lapte (pentru uns)

Compozitia: 6 ciuperci proaspete, 6 felii de sunca, 6 felii de cascaval, 1 lingura de ulei sau unt, sare, piper, oregano, busuioc, cimbru

Mod de preparare:

Framantam un aluat din ingredientele de mai sus si lasam la dospit la loc cald timp de aprox. 1 ora.

Cat creste aluatul ne ocupam de ciupercute.

IMG_6459

Incingem uleiul si calim rapid si la foc iute ciupercile taiate pe jumatate. Adaugam sare, piper si condimente si in maxim 3 minute le-am luat de pe foc.

Dupa ce a crescut aluatul il impartim in 6 bucati si le intindem pe fiecare cu sucitorul.

IMG_6461

Asezam pe fiecare aluat cate o felie de sunca, cascaval, doua jumatati de ciuperca si impaturim placintelele dupa imaginatia fiecaruia.

IMG_6464

Le asezam in tava tapetata cu ulei si faina sau cu hartie de copt si le intepam usor cu furculita. Batem oul cu laptele, ungem placintele si le dam la cuptorul incins la foc mediu (200°) timp de aprox 40min.

IMG_6469

Au iesit super, i-au placut foarte mult mofturosului meu :D

IMG_6472

Adevarul e ca mi-au placut si mie tare mult, le-am impartit frateste ca prea bune au mai iesit :P

IMG_6491

Pofta buna!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails