miercuri, 5 ianuarie 2011

Platou cu brânză şi măsline marinate

IMG_5877_

Tot din seria “Ce-am mai pus pe masa de sărbători” vă prezint acest platou cu brânză iute şi măsline marinate. Nimic mai simplu de pregătit.

Timp: <10min

Porţii: dupa nevoie

Ingrediente: brânză maturată sau caşcaval uşor iute, măsline verzi marinate

Marinată pentru 500g măsline: 4 căţei de usturoi mărunţiţi, 1 lingură de mărghiran mărunţit, 1 lingura de rozmarin mărunţit, 1/2 linguriţă boia de ardei dulce sau iute, 3 linguri oţet de mere, ~100ml ulei de măsline, sare, piper

Mod de prepare:

Eu am cumpărat măslinele gata marinate din comoditate însă chiar e extrem de uşor să le marinăm acasă. Trebuie doar să cumpărăm cam jumătate de kilogram de măsline verzi mari şi cărnoase, le zdobim cu un ciocănel şi le scoatem sâmburele, dacă nu sunt deja fără sâmburi, şi preparăm marinata amestecând ingredientele de mai sus.

Preferabil ar fi să folosim mărghiran şi rozmarin verde însă merge foarte bine şi dacă sunt sub formă de condimente uscate. Deasemeni, puteţi folosi şi alte combinaţii de condimente.

Aşezăm măslinele într-un borcan, turnăm marinata, înfiletăm capacul şi scuturăm bine borcanul până se amesteca bine toate. Lăsăm borcanul în frigider pentru câteva zile până când vine momentul să le servim ;)

IMG_5875_

Tăiem brânza cubuleţe şi o înfigem pe o scobitoare împreună cu o măslină sau o jumătate dacă e mare. Eu am mai alăturat şi nişte roşioare uscate aşa ca să dea culoare :P

Poftă mare!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails