sâmbătă, 22 mai 2010

Brioşe cu Nutella

IMG_2607_

Nutella e preferata iubitului meu. Deobicei îi fac clătite cu Nutella sau îi asezonez gaufrele cu Nutella. Eu în general prefer gemurile, fructele sau frişca dar e drept că nu pot spune că îmi displace Nutella. Cum brioşe am mai făcut, am păstrat în linii mari reţeta şi am introdus în context sus menţionata cremă :P

Au ieşit super şi s-au asortat de minune cu superbi trandafiri primiţi de la iubitul meu :)

Timp: ~40min

Porţii: 4-6 (12 bucăţi)

Ingrediente: 3 ouă, 70g unt, 150g zahăr, 200g făină, Nutella, 2 linguriţe praf de copt sau bicarbonat, esenţă de vanilie, esenţă de rom

Mod de preparare:

Frecăm untul (la temperatura camerei) cu zahărul şi apoi adăugăm pe rând ouăle.

IMG_2582_

Adăugăm apoi făina, praful de copt sau bicarbonatul stins cu puţină zeamă de lămâie, esenţele şi mixăm bine până se omogenizează aluatul.

IMG_2583_

Ungem formele cu ulei sau unt topit sau aşezăm hârtiuţele speciale şi turnăm câte o lingură de compoziţie în fiecare formă.

IMG_2587_

Adăugăm câte o jumătate de linguriţă de Nutella şi apoi acoperim cu încă o lingură de aluat. Deasupra mai punem încă o jumătate de linguriţă de Nutella peste fiecare brioşă şi coacem 20-25min la foc mediu (180°).

IMG_2589_

Frumoase foc şi buneee…

Le pudrăm cu zahăr şi le servim după ce s-au răcorit… grea-i aşteptarea asta…

IMG_2612_

Păi poftă bună să aveţi ca şi noi am avut ;)

Pe curând!

5 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut!!!
    Cred ca sunt super. Cat de curand o sa fac si eu.pupici si la mai multe retete:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ale tale chiar sunt spectaculoase...am facut si eu,dar nu au fost atat de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos tuturor pentru complimente :)
    Va pup si va doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    In loc de unt poti pune ulei?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails