marți, 19 mai 2009

Pastai cu maioneza si usturoi

IMG_3337

Am gustat reteta asta pentru prima data la mama iubitului meu …mmm delicioasa… si cum iubitul meu o adora am zis sa incerc sa o reproduc :P

Timp: 30min

Portii: 2

Ingrediente: 300g pastai proaspete, 2 catei usturoi, 3 linguri maioneza, patrunjel verde, marar, busuioc, oregano, sare, piper

Mod de preparare:

Curatam pastaile de codite, le spalam si le punem la fiert in apa cu sare.

IMG_3324 Intre timp preparam maioneza dintr-un ou intreg, 1 lingurita zeama de lamaie, 1 lingurita mustar, sare, piper si ulei cat cuprinde. Mixam totul in robotel pana devine tare. Vom folosi doar 3 linguri din maioneza obtinuta, restul o pastram pentru alte preparate.

IMG_3332

Dupa ce au fiert pastaile (nu foarte tare sa se striveasca) le punem la scurs bine bine in strecuratoare.

IMG_3325IMG_3327

Strivim usturoiul si amestecam cu condimentele.

IMG_3328IMG_3330

Adaugam maioneza si obtinem o crema aromata cu verdeturi.

IMG_3333 IMG_3335

Taiem pastaile si apoi amestecam totul.

IMG_3347

Cam asta am obtinut…

IMG_3342

… am invitat degustatorul principal sa isi dea cu parerea… si a zis ca (da sa nu ma ziceti…) sunt mai bune ca cele care le face mama lui :P

IMG_3349

Pofta buna! ;)

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails