miercuri, 27 mai 2009

Peste prajit

IMG_2944

Banal ati spune, banal zic si eu, dar totusi e ceva care il face auriu, crocant, delicios. Nu stiu daca va dati seama din poza dar am prajit pestele in malai si nu in faina cum se obisnuieste deobicei. Nici nu absoarbe asa mult ulei si prinde o crusta aurie si crocanta de toata frumusetea.

Timp: 20min

Portii: 2

Ingrediente: 2 bucati de peste (eu am folosit fileuri de somon), sare, piper, 1 ceasca malai, ulei pt prajit

Mod de preparare:

Luam bucatile de peste, le spalam si le asezam pe servete de hartie sa se absoarba apa.

IMG_2888

Le saram si piperam dupa gust si le trecem prin malai.

IMG_2932

Prajim apoi in ulei incins pe ambele parti.

IMG_2933

Asta-i tot….

IMG_2942

Aaa, am uitat sa specific ca am servit cu mamaliguta, lamaie si mujei de usturoi ;)

IMG_2945

Pofta buna!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails