luni, 15 aprilie 2013

Piept de pui crocant

Piept de pui crocant
Rețeta asta este un fel de alternativă la șnițelele prăjite în ulei. Este super simplă și delicioasă mai ales dacă vă plac bucățelele crocante ;)
Puteți să asezonați carnea cu condimente după preferințe, chiar și cu puțin chili e super dacă vă place picant ;)

Timp: ~50min
Porții: 4-6
Ingrediente: 2 buc piept de pui fără piele și oase, 1 lingură ulei de măsline, 1 lingură de unt, pesmet, sare, piper, oregano, cimbru sau fulgi de chili (opțional)

Mod de preparare:
Feliem pieptul de pui și batem bucățile cu ciocanul ca pe șnițele. Le frecăm cu sare, piper, condimente și puțin ulei de măsline.
Tăvălim carnea prin pesmet și așezăm feliile într-o tavă pe hârtie de copt. Așezăm câte o bucățică de unt pe fiecare felie pentru un plus de savoare :)
Piept de pui crocant - coacem 30min in cuptor
Coacem în cuptorul încins la foc mare timp de aproximativ 30min până se rumenesc.
Lăsăm să se răcorească puțin și servim ca aperitiv sau ca fel principal pe lângă o garnitură la alegere ;)
Piept de pui crocant


Poftă bună!

20 de comentarii:

  1. Nota zece pentru aceasta reteta chiar este foarte delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pofta am de un snitel de pui ..mmmmmm....

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte misto reteta si e si destul de sanatoasa ca nu-i prajit in ulei.

    RăspundețiȘtergere
  4. am preparat si eu...foarte bun a iesit

    RăspundețiȘtergere
  5. snitelul este felul meu preferat de mancare, sigur o sa incerc reteta asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Reteta asta mi-aduse aminte de o intrebare azi la restaurant: "Snitelul de porc are acelasi gust ca cel de pui?" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. la retata asta cel mai mult imi place ca nu se foloseste ulei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta trebuie incercata cat mai repede ca ramasesem in pana de idei pentru dieta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut si eu si mi-a iesit bine as zice insa cred ca am pus prea mult unt pentru ca pe partea de deasupra inca era moale invelisul cand le-am scos si in rest erau rumenite .
    Oricum foarte buna reteta, eu am avut ulei de masline in care am pus peperoncino si cand le-am uns cu uleiul inainte au prins gustul acela usor picant, foarte bune ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mhhhhhhh, arata bineee de tot !!! Mi-e foameeeeee :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua dragi prieteni online :) Pieptul de pui este mancarea mea preferata ! Iti multumesc din suflet pentru reteta si am sa o incerc chiar in aceasta seara ! Va doresc sa aveti parte de o zi superba !

    RăspundețiȘtergere
  12. Desi e 12 de noapte .. salivez, nu ma pot abtine!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails