luni, 14 decembrie 2009

Sufleu de pui cu capere şi couscous

IMG_0677_

Într-o seară, plecând de la birou, mi-am propus să gătesc pentru cină nişte şniţele

Însă, cum în drum spre casă prind mereu blocaje pe autostradă (se întâmplă şi la case mai mari… respectiv în Belgia), am timp să îmi las imaginaţia să zboare şi de multe ori din toată treaba asta se nasc idei de reţete :P

Asta s-a întâmplat şi cu această cină. Aveam în cap să fac şniţele, însă am ajuns acasă cu ideea unui sufleu din piept de pui, fraged şi pufos, cu brânză, capere şi couscous.

Iată cum mi l-am imaginat…

Timp: 40min

Porţii: 2-3

Ingrediente: 1 piept de pui mărişor, 1 pahar de couscous (aprox 160g), 1 pahar de apă (aprox 220ml), 100g mozzarella, 2 linguri de capere, 20g unt, 2 căţei de usturoi, sare, piper, rozmarin, busuioc verde

Mod de preparare:

Am tăiat pieptul de pui fâşii pe lungime şi l-am condimentat cu sare, piper şi rozmarin.

IMG_0654_

Am încins într-o tigaie o lingură de unt şi am călit usturoiul la foc iute.

IMG_0655_

Am adăugat şi pieptul de pui şi l-am rumenit uşor pe toate părţile.

IMG_0657_

Între timp am uns bine o tavă cu restul de unt şi am turnat granulele de couscous (nefierte).

IMG_0652_ IMG_0653_

Am aşezat apoi bucăţile de piept de pui şi caperele.

IMG_0658_

Am turnat deasupra un pahar de apă (aprox 220ml) fierbinte, am mai adăugat puţină sare, mozzarella tăiată cubuleţe şi frunzele de busuioc.

IMG_0659_

Am dat tava la cuptorul încins la mediu pentru aproximativ 20min şi am obţinut asta:

IMG_0661_

Delicios…

IMG_0672_

Am servit rapid cu o Salată Caprese. A fost foarte bun.

Până la urmă au şi blocajele în trafic avantajele lor ;)

Poftă bună!

34 de comentarii:

  1. Supeerr!!! Astept cu nerabdare un dulce cu ciocolata, ce zici...ne ajuti?pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. :) urmeaza si cu ciocolata... stati pe aproape...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna si frumos, ti-am acordat un vot, nr 9 la concursul lui Tavi, asa cum ti-am mai spus imi place mult blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Maria pentru vot, esti o draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-am votat si azi Trinity, votul 29, voi face asta zilnic si eu particip si cand intru sa imi verific voturile te votez.

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria iti multumesc mult pentru sustinere. Ma bucur tare ca ma apreciezi atat de mult.
    Te pup si iti doresc o zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc frumos Maria pentru toate voturile. Esti o draguta ca ma sustii cu atata determinare ;)
    Te pup si multumesc inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Maria, o zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. O reteta excelenta! Chiar daca eu tin dieta si combinatia nu o pot consuma, familia mea nu tine dieta. Deci vor savura, pentru ca imi dau seama ca are un gust foarte bun. Bafta la concurs, pentru ca aceasta reteta merita aplauze.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc frumos Elena, chiar e o combinatie foarte buna sa o incerci ;) Te pup, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Maria pentru toate voturile! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vizitat si azi, 115, o dupa masa frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Maria, o saptamana frumoasa si tie, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pacat ca n-avemn si noi autostrazi sa-mi vina o idee atat de buna! Apetisanta cina, ti-as fi fost musafir ;-)
    Te-am votat!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Liana, te invit cu cea mai mare placere la o cina virtuala ;)
    Te pup, o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am incercat si eu reteta...e superrrrr,multumi frumos pt reteta!!!!!
    Monica Cretu, Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  17. Am incercat si eu aceasta reteta! A fost delicioasa

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails